Tento projekt představuje implementaci klasické hry Snake. Hra je navržena pro spuštění v terminálovém okně. Cílem hry je ovládat hada, který se pohybuje po herní ploše, a snažit se sníst co nejvíce ovoce, čímž se had prodlužuje a hráč získává body. Hra končí, pokud se had střetne sám se sebou. Po dokončení hry se uživateli vypíše dosažené skóre a čas za který to odehrál.
-Tento projekt představuje implementaci klasické hry Snake. Hra je navržena pro spuštění v terminálovém okně. Cílem hry je ovládat hada, který se pohybuje po herní ploše, a snažit se sníst co nejvíce ovoce, čímž se had prodlužuje a hráč získává body. Hra končí, pokud se had střetne sám se sebou. Po dokončení hry se uživateli vypíše dosažené skóre a čas za který to odehrál.
**Popis Implementace**
Hra je implementována jako vícevláknová aplikace v C++.
**Popis Implementace**
-Hra je implementována jako vícevláknová aplikace v C++.
**Vlákna** : InputThread(řeší vstupy od uživatele), MainThread(GameLoop,Logika a vykreslování), TimerThread(Počítá odehraný čas).
Hlavní funkce hry zahrnuje:
Logiku hry: Kontroluje pohyb hada, detekci kolizí a skórování.
Ovládání hada: Implementováno ve třídě InputHandler, která čte uživatelský vstup z klávesnice ve vlastním vlákně.
Časování: Třída Timer je použita pro měření času uplynulého od začátku hry.
- Logiku hry: Kontroluje pohyb hada, detekci kolizí a skórování.
- Ovládání hada: Implementováno ve třídě InputHandler, která čte uživatelský vstup z klávesnice ve vlastním vlákně.
- Časování: Třída Timer je použita pro měření času uplynulého od začátku hry.
**Funkčnost a Ovládání Aplikace**
...
...
@@ -37,4 +39,4 @@ Po spuštění Dr.Memory jsem dostal tento výsledek :
![Result](drmemoryresult.png)
Na internetu jsem se dohledal informace, že jsou tyto problémy zaviněné tím, že používám globální proměnné, které jsou deklarované v Globals.h.
Na internetu jsem se dohledal informace, že jsou tyto problémy zaviněné tím, že používám globální proměnné, které jsou deklarované v Globals.h. S výsledkem jsem mimo to spokojený.