Newer
Older
Po stažení tohoto repositáře otevřete složku VR Splat za pomoci Unity Hub nebo přímo Unity.
Tato složka obsahuje celý projekt.
Pro otevření doporučuji použít verzi Unity, které tento projekt doporučuje, neboť v ní byl vytvořen (jedná se o verzi 2020.3.21f1).
Po otevření tohoto projektu otevřete v prohlížeči v dolní části Unity rozhraní složku Assets>Scenes a Poklikejte na scénu jménem "Paint TNTC"
Toto je testovací scéna. Po kliknutí na ikonu trojúhelníku v horní části Unity rozhraní by se mělo zapnout SteamVR a do VR brýlí by se měla začít promítat scéna. Pokud nedojde k zapnutí SteamVR, je třeba jít do záložky Edit>Project Settings>XR Plug-In Management, odkliknout OpenVR Loader, zapnout scénu, vypnout jí a opět tuto možnost zaškrtnout. Poté by se již projekt měl zapnout v pořádku.
V tomto projektu se nastavují parametry štětce v objektu "MousePainter" za pomocí skriptu "Mouse Painter", kde lze opět nastavit barvu, tvrdost, či průhlednost barvy.
Pro správvné chování doporučuji držet Sílu i Tvrdost štětce v rozmezí od 0 do 1
- Přední trigger - volné kreslení
- Boční trigger - kreslení s vodítky
- Trackpad (využívaný jako D-Pad):
- Horní - Zvětšní plátna
- Dolní - Zmenšení plátna
- Klávesnice:
- r - +červená
- t - +zelená
- z - +modrá
- f - -červená
- g - -zelená
- h - -modrá