F1: Všechny třídy, se kterými pracujeme jsou ve složce "alive", "devices", "home".
F1: Všechny třídy, se kterými pracujeme, jsou ve složce "alive", "devices", "home".
F2: Všechna zařízení mají API na ovládání. Devicy mají API na ovladaní přimo ve svých třídách.
F3: Spotřebiče mají svojí spotřebu ve 4. stavech a to jsou *ON*, *BUSY*, *BROKEN* a *OFF*. Na regulování těchto stavů použiváme desigh pattern "State Machine", který se nachazí ve složce "devices".
F4: Devicy, které jsou ve složce "action", "weather" mají API na sběr dat o sobě.
F5: Osoby a zviířata mohou ovlivňovat třidy spotřebiců pomocí speciálních funkcí , které jsou v těch třídách.
F6:
F7:
F8:
F8: Vygenerování HouseConfigurationReport, EventReport, ActivityAndUsageReport, ConsumptionReport do textového souboru. Třídy generující reporty jsou ve složce "reports".
F9: Je funkce action() ve třídě "ActionDeviceBrokenState" ve složce "devices.action.state", v teto funkce je logika pro opravu devicy, osoba zkouma manual a pak opravuje devicy. Pokud je to ditě, tak zavola někoho dospeleho pomoct.
F10: Ve třídě "Creature" jsou proměnna wish, ktera je zodpovědna za použití deviců nebo sportovního vybavení. To všechno kontroluje funkce doSomething(), která je taky ve třídě "Creature".